mandag den 24. juni 2013

Stor forskel for små mennesker

Posten har lige været her med en lækker pakke fra Elodie Details. Vi har en suttesnor herhjemme i forvejen, som vi har været rigtig godt tilfredse med. Kvaliteten var lækker blød, længden var god, og der var gennemførte detaljer på produktet. Sammenlignet med andre suttesnorer har den fra Elodie Details klart været vinderen. Derfor synes jeg også, at jeg ville prøve nogle af deres andre produkter for at se om de også være lige så lækre. Som I kan se nedenfor indeholdte pakken lidt af hvert. 

Spisesmæk og stroller shopper
Savlesmæk og økologisk bomuldstæppe
Sut og suttesnor
Elodie Details er en svensk designer virksomhed, der skaber funktionelle og innovative babyprodukter, der lever op til deres motto om at gøre "store forskelle for små mennesker".
 
Selskabet blev dannet i Stockholm i 2006 af Linda Sätterström og hendes ide var, at en suttesnor kunne være mere end bare en måde at holde sutter fra at blive kastet med. De kunne også være et tilbehør og noget at blive set og beundret. Ideen slog igennem overfor forbrugerne over hele Europa, og i dag indeholder virksomhedens sortiment en bred vifte af babyprodukter, der spænder fra sutter til klapvogne. Virksomhedens portefølje er i dag på over 250 artikler med forhandlere i mere end 30 lande verden over. De har en god og meget funktionel hjemmeside, hvor I kan se endnu flere af deres produkter. Hjemmesiden finder I lige her


"Der er stadig mange produkter til babyer og småbørn, hvor design ikke synes at være af nogen betydning for producenterne. Det kan vi ikke forstå!. Du stopper ikke med at interessere dig for design, når du bliver forældre. Elodie Details vil fortsætte med at opsøge og forbedre disse produktområder", siger Linda.

Vigtigste markeder for virksomheden i dag er bl.a. de skandinaviske lande, Spanien og Frankrig, men virksomheden ser en stigende efterspørgsel efter deres produkter globalt. I 2012 solgte Elodie Details produkter online til slutbrugeren i 53 forskellige lande, fra El Salvador til New Zeeland.
Deres webshop er super overskuelig og nem at navigere rundt i. I kan finde deres webshop her.

Jeg glæder mig til at afprøve de nye lækre ting til min datter, og I skal nok få en opfølgning omkring produkternes kvalitet, funktionalitet osv. Umiddelbart kan jeg dog allerede afslører at jeg er meget positiv overfor kvaliteten. Derudover er jeg meget glad for at de har lagt meget vægt på at produkterne er uden farlige stoffer osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar