tirsdag den 25. juni 2013

Havens glæder og "sorger"

Hvert år bliver jeg overrasket, når de smukkes blomster titter frem i haven. Er det allerede den tid på året? Og så glædes jeg over, at jeg er så heldig at kunne nyde disse blomsters skønhed. I øjeblikket har jeg rigtig mange lyserøde blomster som blomstre i haven, og de sidste par dage har nedenstående buketter prydet min stue.

Smukke lyserøde silkepæoner

Studenternelliker

Silkepæoner
Vi bruger meget tiden i haven på at lege og hygge med Rosa, så haven får desværre ikke denne samme opmærksomhed, som den tidligere fik. Den lider under, at vi nu er en børnefamilie!!! Så vi skal have fundet en løsning senere på året. Det er bare så svært for nyder alle min blomster i haven. Hvad skal jeg skrotte?
Jeg håber, vi finder en fælles løsning henover sommeren min mand og jeg.

Update følger!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar