søndag den 16. juni 2013

BORDFOLK

Jeg er en af de kvinder, som var med på "hvidt i hvidt" moden. Det har resulteret i, at mit hjem er MEGET hvidt.  Faktisk er det så slemt, at jeg er gået helt i trods! Nu er jeg på jagt efter farverige, sjove og lidt skæve ting til mit hjem, som kan skabe hygge, glæde og smil på læben. I min søgen fandt jeg BORDFOLKET!

 
Oprindeligt er bordfolk fra 60'erne og 70'erne, hvor ægteparret Mogens og Helen Lyholmer designede de oprindelige designs. Herefter har Lucie Kaas relanceret dem, og flere nye designs er kommet til Bordfolk (af designer Esben Rasmussen). Efter relanceringen er de gjort den anelse større. De kulørte æggebægre er fantastisk smukke, detaljeret og i god kvalitet. Det er enkle designs i klare farver og vil pynte på ethvert bord. Hver enkel figur er håndmalet bøgetræ, og det er bl.a. efter min mening udtryk for et virkeligt unikt og eftertænkt produkt.

Der er 22 forskellige udgaver i relanceringen af Bordfolk, og den ene er mere fantastisk end den anden. Der er ingen tvivl om, at jeg er helt vild med dem! Den kan f.eks. bruges, som værtindegaver eller hver familie medlem kan ønske sig hver deres medlem af bordfolk.  Jeg vil i hvert fald glæde mig over den dag, hvor en af de små bordfolk flytter ind til mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar