mandag den 10. juni 2013

Loppefund og smukt retro

For et par uger siden var jeg til et lokalt bagagerumsmarked. Vejret var godt, og der var rigtig mange boder. Jeg elsker at give mig rigtig god tid på sådan et marked, da man jo kan finde alt på sådanne markeder og nogle gange er rigtig heldig. Egentlig var jeg på jagt efter noget gammelt legetøj til min datter, men jeg kom hjem med en lille fin peberkrukke fra Bjørn Wiinblad i stedet.

  

Jeg har længe haft et godt øje til den gamle keramiker og maler, Bjørn Wiinblad, men har haft svært ved at bestemme/begrænse mig. Han har lavet rigtig mange smukke ting. Denne fine krukke kunne jeg dog ikke stå for. Næste fine ønske til smukt loppefund må være denne fine Lyngby vase, som også er relanceret i butikkerne nu her fornylig. Den kunne jeg rigtig godt tænke mig.

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar