søndag den 16. juni 2013

En lille rygsæk til legetøj

Jeg har længe gået og set på en rygsæk til Rosa. En, hun kunne bruge til legetøj, når vi skulle besøge nogle venner, til ferier eller lign. Vi har nemlig altid problemer med at begrænse os mht hvad legetøj hun skal have med. Jeg tænkte, at hvis hun nu får hendes egen lille rygsæk, så ville det kunne stoppe den udfordring.
Men en lille rygsæk til en lille pige!!! Der er jo et kæmpe marked i alle forskellige afskygninger.

Lige nu banker mit hjerte det gamle mærke fjällräven. De har lavet en mini udgave af deres gamle kendte rygsæk klassiker. Den er bare rigtig fin. Der er 28 forskellige farvekombinationer. Se her
Selvom at der er længe til jul, så tror jeg, at Rosa ønsker sig sådan en til jul. Lige nu er de 2 nedenstående farver mine favoritter, men jeg har ikke helt bestemt mig:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar